به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 96 [ 14:23]
    تاریخ عضویت
    1396-9-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    127
    سطح
    2
    Points: 127, Level: 2
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
    سلام

    جوابتونو دادم تو بند اخر..

    چون شما ترس از دست دادن دارین در مقابل ایشون این ترسو نداره و واسه همین هر مدلی دوس داره با شما برخورد میکنه..

    البته معلوم نیست شما تو این قضایا چن درصد مقصر هستین که باید ریشه یابی بشه..

    اگر ایشون به گفته خودتون با خونواده اش هم بددهنی میکنه و اخلاقش همینطوریه , چه بهتر که تو دوران عقد تکلیفتونو معلوم کنین..

    ولی نه اگه بواسطه دعواها و بحث های بیشترتون و حل نشده و همچنین بخاطر استرس شغلیشون این جور شدن میشه به کمک روانشناس یا مشاوره بیشترشو حل کرد وپایان داد..

    شما نباید بخاطر قضیه خواهرتون هر طور شده برین زیر سقف.. بعد عروسی و همخونگی مشکلاتتون بیشتر هم خواهد شد ..

    بیشتر دعواها و مشکلاتتون سر چه قضایایی اتفاق افتاده و میفته؟
    درسته.ن مسلمه ک منم بی تقصیر نبودم شاید با داشتن ی سری مهارتا یا محکم جلوش وایسادن میتونستم از خیلی چیزاجلوگیری کنم.ولی الان هیچ تنشی رو نمیتونم تحمل کنم چ از طرف خانوادم چ از طرف خودش.سعی میکنم یا سنگ زیر بمونمو خود خوری کنم یا بحث کنیمو اخرش ی دعوای بزرگ ایجاد میشه.
    بیشتر مساله ها سر خانواده هاست.ک چرا خواهرت بهم احترام نمیذاره چرا یجوری برخورد میکنه انگار من دشمنشم یا چرا مامانت اینطور گفت چرا ....
    از دست اطرافیان ناراحت میشه سرمن خالی میشه.بد دهن نیست ک فحش بده ولی یجوری برخورد میکنخ ک انگار داره با دشمنش یا یه غریب ای براش.
    منظورتون از تکلیفم مشخص کنم چیه؟
    خیلی ممنونم ازتون ک وقت میذارید

  2. کاربر روبرو از پست مفید شاهپری تشکرکرده است .

    Eram (پنجشنبه 07 دی 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جدا شدیم و حالا تو شوک این کلک بازیش موندم
    توسط reza-m در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 94, 21:39
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  3. چه طور جلوی صحبت کردن زیادی خودمو تو محل کار بگیرم؟
    توسط mina64 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 خرداد 93, 20:41
  4. مشکلم تو این سن خیلی زیاده !!!
    توسط name1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 شهریور 92, 21:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.