عزیز دلم ... دختر خوب چیزی نیست ممکنه سندرم سی سالگی باشه من خودمم وقتی سی سالم شد یه حال خاصی داشتم اما برطرف شد.
اروم باش اصلا فکرای بد نکن خانمها حتما لازم نیست شغل داشته باشن چون واقعا بعضی وقتها قبول کردن یک شغل سخته براشون. سعی کن یکم ناز خودتو بخری به خودت محبت کنی واسه خودت خرج کنی حتی خیلی کم.
گناه داری خوب . حالا اگه واقعا بقیه دوستت ندارن یا هر حس مشابهی داری دلیل نمیشه خودتم همون رفتارو با خودت بکنی.... با خودت مهربون باش









علاقه مندی ها (Bookmarks)