به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام

    بینه شما بحث هائی صورت گرفته که نا تمام و بدون حل مونده و با گذشت زمان فراموش شده ولی خود خوریه ذهنی در هر بار دعوای شما سراغه همسرتون میاد..

    مشکل بعدیه شما هم اینه که همسرتون زیاد تو خونه هستند و این خودش باعث بروز جر و بحث های مختلف میشه..

    مشکل سومتون اینه که شما ترس از دست دادن دارید.. و اینو به همسرتون منتقل میدید..

    شما اگر در موردی حتما حق با هاتونه با رعایت احترام و محبت از حقتون دفاع کنید و بهشون بگین که مثلا اینجا یا فلان جا شما اشتباه داشتین و باید بپذیرین و ایضا شما هم ازشون همین درخواستو بخوایین

    مجهولات ذهنی و انباشته شده بدون حل اگه از ذهنشون خالی بشه دیگه اون پرخاشگری و استرس و خودخوریشون کم میشه..

  2. کاربر روبرو از پست مفید جوادیان تشکرکرده است .

    Eram (پنجشنبه 07 دی 96)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام شاهپری عزیز

    چنتا سوال داشتم:

    همسرت برای کار کردن ساعات خاصی از روز و روزهای خاصی رو داره؟

    بین کار همسرت و زندگی مشترک شما مرزی وجود داره یا هر دو همزمان و باهم مخلوطه؟

    شما چند روز در هفته میری دانشگاه ؟ و آیا همسرت هم دانشگاه میره؟ همسرت از درآمدش راضی هست؟ از کار کردن توی خونه چطور؟

    الان زیر یه سقف هستین؟ یعنی خونه مشترک دارین؟


  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 96 [ 14:23]
    تاریخ عضویت
    1396-9-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    127
    سطح
    2
    Points: 127, Level: 2
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Eram نمایش پست ها
    سلام شاهپری عزیز

    چنتا سوال داشتم:

    همسرت برای کار کردن ساعات خاصی از روز و روزهای خاصی رو داره؟

    بین کار همسرت و زندگی مشترک شما مرزی وجود داره یا هر دو همزمان و باهم مخلوطه؟

    شما چند روز در هفته میری دانشگاه ؟ و آیا همسرت هم دانشگاه میره؟ همسرت از درآمدش راضی هست؟ از کار کردن توی خونه چطور؟

    الان زیر یه سقف هستین؟ یعنی خونه مشترک دارین؟



    سلام
    ن ساعت مشخصی نداره ازصبح تا شب پای کامپیوتره هر چی بیشتر کار کنه فعلا پول بیشتری بدست میاره.مرز مشخصی وجود نداره درحال حاضر هر دو دور از همیم و توی دوران عقدیم توی خونه مادر پدرامون زندگی میکنیم
    اره راضیه از درامدش بیشترم دوس داره تو خونه کار کنه دنبال شغل خیلی بود ولی ب درای بسته میخورد فعلل همینی ک داره خیلی روش تمرکز داره
    من چون ترم اخرم یه روز تو هفته ن همسرم درسش ت شده.البته بخاطر چیزی ک گفتم وقتی تو خونه ام استرسام کمتره
    هنوز عروسی نکردیم زیر ی سقف نیستیم.
    خیلی استرس دارم احساس میکنم همه چی میخواد ازم گرفته شه.با بی مهریای شوهرم انگار بیشتر به استرسام نزدیک میشم.
    من خواهرم تو دوره ی عقد جدا شد خودمم خیلی ضربه خوردم انگار خیلیا طردم کردن.
    الان با این همه استرسو درسو اینده و بی مهریا نمیدونم چکار کنم خیلی بکمک احتیاج دارم
    شوهرم اصلا اهل حرف زدن نیس ک راجع ب استرسام حرف بزنم باهاش

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Eram نمایش پست ها
    سلام شاهپری عزیز

    چنتا سوال داشتم:

    همسرت برای کار کردن ساعات خاصی از روز و روزهای خاصی رو داره؟

    بین کار همسرت و زندگی مشترک شما مرزی وجود داره یا هر دو همزمان و باهم مخلوطه؟

    شما چند روز در هفته میری دانشگاه ؟ و آیا همسرت هم دانشگاه میره؟ همسرت از درآمدش راضی هست؟ از کار کردن توی خونه چطور؟

    الان زیر یه سقف هستین؟ یعنی خونه مشترک دارین؟






    سلام
    ن ساعت مشخصی نداره ازصبح تا شب پای کامپیوتره هر چی بیشتر کار کنه فعلا پول بیشتری بدست میاره.مرز مشخصی وجود نداره درحال حاضر هر دو دور از همیم و توی دوران عقدیم توی خونه مادر پدرامون زندگی میکنیم
    اره راضیه از درامدش بیشترم دوس داره تو خونه کار کنه دنبال شغل خیلی بود ولی ب درای بسته میخورد فعلل همینی ک داره خیلی روش تمرکز داره
    من چون ترم اخرم یه روز تو هفته ن همسرم درسش ت شده.البته بخاطر چیزی ک گفتم وقتی تو خونه ام استرسام کمتره
    هنوز عروسی نکردیم زیر ی سقف نیستیم.
    خیلی استرس دارم احساس میکنم همه چی میخواد ازم گرفته شه.با بی مهریای شوهرم انگار بیشتر به استرسام نزدیک میشم.
    من خواهرم تو دوره ی عقد جدا شد خودمم خیلی ضربه خوردم انگار خیلیا طردم کردن.
    الان با این همه استرسو درسو اینده و بی مهریا نمیدونم چکار کنم خیلی بکمک احتیاج دارم

  5. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 96 [ 14:23]
    تاریخ عضویت
    1396-9-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    127
    سطح
    2
    Points: 127, Level: 2
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
    سلام

    بینه شما بحث هائی صورت گرفته که نا تمام و بدون حل مونده و با گذشت زمان فراموش شده ولی خود خوریه ذهنی در هر بار دعوای شما سراغه همسرتون میاد..

    مشکل بعدیه شما هم اینه که همسرتون زیاد تو خونه هستند و این خودش باعث بروز جر و بحث های مختلف میشه..

    مشکل سومتون اینه که شما ترس از دست دادن دارید.. و اینو به همسرتون منتقل میدید..

    شما اگر در موردی حتما حق با هاتونه با رعایت احترام و محبت از حقتون دفاع کنید و بهشون بگین که مثلا اینجا یا فلان جا شما اشتباه داشتین و باید بپذیرین و ایضا شما هم ازشون همین درخواستو بخوایین

    مجهولات ذهنی و انباشته شده بدون حل اگه از ذهنشون خالی بشه دیگه اون پرخاشگری و استرس و خودخوریشون کم میشه..
    بحثامون خیلی زیاد بوده خودش نمیخواد درموردشون حرف بزنه.حرفم ک میزنن اونقدر عصبانیه ک متوجه نمیشه من زنشم همه پل های پشت سرشو خراب میکنه البته این اخلاقو باخانوادشم داره.
    بعد از بحث و خالی کردن خودش تا دوروز باید صبر کرد بعدشم متلکاش بعدشم انگار ن انگار بحثی بوده بدون معذرت خواهی بدون پشیمونی
    بله ترس از دست دادن رو دارم ولی نمیدونمچطور باهاش مقابله کنم.
    شما نظری در باره ی اون مشکل سوم ندارید؟ نگرانیم بی مورده یا با مورد

  6. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شاهپری نمایش پست ها
    بحثامون خیلی زیاد بوده خودش نمیخواد درموردشون حرف بزنه.حرفم ک میزنن اونقدر عصبانیه ک متوجه نمیشه من زنشم همه پل های پشت سرشو خراب میکنه البته این اخلاقو باخانوادشم داره.
    بعد از بحث و خالی کردن خودش تا دوروز باید صبر کرد بعدشم متلکاش بعدشم انگار ن انگار بحثی بوده بدون معذرت خواهی بدون پشیمونی
    بله ترس از دست دادن رو دارم ولی نمیدونمچطور باهاش مقابله کنم.
    شما نظری در باره ی اون مشکل سوم ندارید؟ نگرانیم بی مورده یا با مورد
    سلام

    جوابتونو دادم تو بند اخر..

    چون شما ترس از دست دادن دارین در مقابل ایشون این ترسو نداره و واسه همین هر مدلی دوس داره با شما برخورد میکنه..

    البته معلوم نیست شما تو این قضایا چن درصد مقصر هستین که باید ریشه یابی بشه..

    اگر ایشون به گفته خودتون با خونواده اش هم بددهنی میکنه و اخلاقش همینطوریه , چه بهتر که تو دوران عقد تکلیفتونو معلوم کنین..

    ولی نه اگه بواسطه دعواها و بحث های بیشترتون و حل نشده و همچنین بخاطر استرس شغلیشون این جور شدن میشه به کمک روانشناس یا مشاوره بیشترشو حل کرد وپایان داد..

    شما نباید بخاطر قضیه خواهرتون هر طور شده برین زیر سقف.. بعد عروسی و همخونگی مشکلاتتون بیشتر هم خواهد شد ..

    بیشتر دعواها و مشکلاتتون سر چه قضایایی اتفاق افتاده و میفته؟

  7. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 96 [ 14:23]
    تاریخ عضویت
    1396-9-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    127
    سطح
    2
    Points: 127, Level: 2
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
    سلام

    جوابتونو دادم تو بند اخر..

    چون شما ترس از دست دادن دارین در مقابل ایشون این ترسو نداره و واسه همین هر مدلی دوس داره با شما برخورد میکنه..

    البته معلوم نیست شما تو این قضایا چن درصد مقصر هستین که باید ریشه یابی بشه..

    اگر ایشون به گفته خودتون با خونواده اش هم بددهنی میکنه و اخلاقش همینطوریه , چه بهتر که تو دوران عقد تکلیفتونو معلوم کنین..

    ولی نه اگه بواسطه دعواها و بحث های بیشترتون و حل نشده و همچنین بخاطر استرس شغلیشون این جور شدن میشه به کمک روانشناس یا مشاوره بیشترشو حل کرد وپایان داد..

    شما نباید بخاطر قضیه خواهرتون هر طور شده برین زیر سقف.. بعد عروسی و همخونگی مشکلاتتون بیشتر هم خواهد شد ..

    بیشتر دعواها و مشکلاتتون سر چه قضایایی اتفاق افتاده و میفته؟
    درسته.ن مسلمه ک منم بی تقصیر نبودم شاید با داشتن ی سری مهارتا یا محکم جلوش وایسادن میتونستم از خیلی چیزاجلوگیری کنم.ولی الان هیچ تنشی رو نمیتونم تحمل کنم چ از طرف خانوادم چ از طرف خودش.سعی میکنم یا سنگ زیر بمونمو خود خوری کنم یا بحث کنیمو اخرش ی دعوای بزرگ ایجاد میشه.
    بیشتر مساله ها سر خانواده هاست.ک چرا خواهرت بهم احترام نمیذاره چرا یجوری برخورد میکنه انگار من دشمنشم یا چرا مامانت اینطور گفت چرا ....
    از دست اطرافیان ناراحت میشه سرمن خالی میشه.بد دهن نیست ک فحش بده ولی یجوری برخورد میکنخ ک انگار داره با دشمنش یا یه غریب ای براش.
    منظورتون از تکلیفم مشخص کنم چیه؟
    خیلی ممنونم ازتون ک وقت میذارید

  8. کاربر روبرو از پست مفید شاهپری تشکرکرده است .

    Eram (پنجشنبه 07 دی 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جدا شدیم و حالا تو شوک این کلک بازیش موندم
    توسط reza-m در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 94, 21:39
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  3. چه طور جلوی صحبت کردن زیادی خودمو تو محل کار بگیرم؟
    توسط mina64 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 خرداد 93, 20:41
  4. مشکلم تو این سن خیلی زیاده !!!
    توسط name1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 شهریور 92, 21:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.