خیلی خلاصه بگم که با خوندن متن شما متوجه شدم که تو زندگی هدف ندارین.
منم یه روزایی هم فکر میکردم خب الان باید چیکار کنم ، چرا باید ادامه بدم ، اصلا چرا زندم و هزار تا سوال اینجوری.
تا اینکه با دوستانی مشورت کردم و اونا بهم گفتن چون هدف نداری.
برای خودم یه هدف مشخص کردم که جزو علاقه مندی همیشگی زندگیم بود ، وای اگه بدونی چه حس خوبی هست که وقتی صبح که از خواب پامیشم تمام برنامه های زندگیم رو این هدفه میچرخه.
خیییلیییی حس خوبی هست که برای به سرانجام رسوندن تصمیمی باید تلاش کنم و بجنگم.
تلاش و جنگیدن یه حس اعتماد به نفس خاصی میده ، اینکه انقدر قدرتم روز به روز زیاد میشه و موانع رسیدن به هدفم رو از سر راهم برمیدارم.
حسِ رسیدن به پیروزی ، آدمو همیشه سرزنده نگه میداره ، اشتیاق ادم به زندگی زیاد میشه.
باور کن حرفام شعار نیست و چیزی هست که خودم در حال تجربه کردم و مطمئنم یه روزی موفق خواهم شد.
شما هم بگرد ببین چه هدفی میتونی برای خودت پیدا کنی ، اصلا هم لازم نیست چیز خیلی خاص و بزرگی باشه.
مثلا موفق شدن تو یه رشته ورزشی ، تخصص پیدا کردن تو یه هنر ، ادامه تحصیل و .... خیلی چیزای دیگه.
فقط خودت باید بلند شی و شروع کنی ، دست رو دست بزاری ، هیچکس واست کاری نمیکنه