سلام دوستان، امروز خواهرم رفت باهاش صحبت کرد.
و اون گفت نه من قصد ازدواج ندارم
حتی دوبار باهاش صحبت کرد.
دفعه ی اول خواهرم گفت همش میخندیده و ذوق میکرده و گفته نه!! من گفتم حتما داشته ناز میکرده.
گفتم یکبار دیگه برو. دفعه دوم هم قاطعانه گفته بود نه و اگه قرار بود عاشق بشم شده بودم...

به نظرتون چیکار کنم؟؟