سلام. من هم تنبلم و این روزها خیلی بی انگیزه شدم ولی خب هنوز به مرحله ی شما نرسیدم! ولی فکر میکنم در وضعیت شما، یک بار اراده کردن و بلند شدن خیلی میتونه کمک کنه. یعنی یه آن تصمیم بگیرید پاشید برید باشگاه ثبت نام کنید. یا یک آن زنگ بزنید به یه دوست بگین بیا امروز بریم بیرون. چه میدونم یهو پاشید برید خونه فامیل.
اول شروع کنین تفریح کنین و روحیتون بازتر شه و از منزوی بودن خارج شین، خود به خود حالتون بهتر میشه و کم کم انگیزه برای از سرگرفتن تلاش برای پیدا کردن کار خودش میاد
فقط کافیه یه لحظه پاشین یهو!
حتی میتونین یه آهنگ شاد (مثلا رقصی!) بذارین و صداش رو بلند کنین و شروع کنین به جنب و جوش! خود به خود سرحال تر میشین. بعدش راه بیفتین برین یکی از همین کارهایی که گفتم یا هرکاری که میدونین میتونه به وارد اجتماع شدنتون کمک کنه انجام بدید








علاقه مندی ها (Bookmarks)