ممنون از توجه و راهنمایی و حرفهای خوبتون
اینکه شاید بخاطر حرفها و شرایط پدرش چنین حرفی رو میزنه احتمالش هست
این هفته رو میرم باهاش صحبت کنم ببینم چی میشه، من با این چیزا مشکل ندارم
چون الان شرایط جوری هست که بگیم دیگه همه چی اوکی هست یا باید اوکی باشه اصلا منطقی نیست
چه خانواده های پاکی هست که بچهاشون اصلا بهشون نرفتن و برعکسشم وجود داره..
زن فرعون جز بهترین زنان عالم
یا زلیخا یا زن ایوب یا پسر نوح
اصلش ب جوهره ی فرد بستگی داره،
حالا این هفته رو میرم با خودش صحبت بکنم ،
چه پیشنهادی،دارید برا صحبت در اینجور شرایطی؟؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)