رفتاربااحترام،بدون محبت ویژه وخاص،بدون
التماس
دودلیل داره،یکی اینکه به اون اجازه فکرکردن وفرصت دلتنگی میدین ویکی هم اینکه اینقدراعصابتون خوردنمیشه که بعددست به کارهای هیجانی بزنیدووضع روخرابترکنید
وقتی اینقدربه آب وآتیش میزنید توقع داریدزودترنتیجه بگیریدواین میشه که عصبی میشید،صبروصبروصبر
به شخصه اینجورمواقع محبت همسرم به این شکل واسم غیرقابل باوره
دیگه خوددانید








علاقه مندی ها (Bookmarks)