سلام ، دکتر فراشبندی که خیلی خوب و متعهد هستن و تا اونجایی که آخرین بار اطلاع دارم توی بیمارستان حافظ هستن.
تشکرشده 1,236 در 375 پست
سلام ، دکتر فراشبندی که خیلی خوب و متعهد هستن و تا اونجایی که آخرین بار اطلاع دارم توی بیمارستان حافظ هستن.
چرا؟ (چهارشنبه 15 آذر 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)