به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 89

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    آقای امیر
    شوک بزرگیه واسه یه خانم توی دوران نامزدی.به نظرم قبل ازاینکه نگران باشیدکه خانمتون به فکرطلاق بیفتن نگران این باشین که خدایی نکرده این رفتاردوباره ازشماسربزنه.
    پیشنهادمن اینه که فعالیتتون توی این سایت روادامه بدین تابعدازازدواج وحتی توی سالهای بعد.شمااول یه تاپیک بازکنیدکه چطورپیشگیری کفنیدازلین رفتار.
    مشاوره خصوصی همین تالار یامشاوره حضوری بگیریدتابتونیدخودتون روکنترل کنید.
    اگرهمسرشمامتوجه تغییراتتون بشه مطمئن باشیداین یکباروفراموش میکنه اماخب زمان میبره.خیلی هم طول میکشه ممکنه حتی بعدازدوسال که ازازدواجتون بگذره هم همسرتون یادش بیفته وتغییرفازبده واصلا شمامتوجه نشیدکه چراحالش بدشدیه دفعه!!!اینارومیگم چون میدونم اینجوریه.

    به نظرم اصلا به این موضوع اشاره نکنیدکه آیا بااون خانم دراتباط هستن یانه!
    یاداره ازجایی خط میگیره.این خودش یه نوع شک وبدبینی هستش.تعجب میکنن که چطوربعضی ازکاربرها خیلی راحت فکرمراجع رونسبت به همسرشون مخدوش میکنن.مراقب باشیدکه این حرف چه عواقبی میتونه داشته باشه.
    همسرشماالان میزان حساسیت شمانسبت به اون خانم رومتوجه شده پس اجازه بدین خودش باسبک وسنگین کردن وکم کم ارتباطش روبااون خانم قطع کنه.اصلا به روش نیاریدوجوری وانمودکنیدکه بهش اعتماددارین ومیدونی دیگه سراغش نمیره.حتی اگه رفت ومتوجه شدین به روش نیارید که مجبوربشه دروغ بگه مطمئن باشید اگه این کاروکنیدواون اعتمادرومتوجه بشه خودش خیلی راحت اون خانم روحذف میکنه.
    امااگه حساسیت نشون بدین فقط اوضاع روبدترمیکنیدواون خانم میشه فرشته نجاتش.خواهش میکنم اینورعایت کنید.راهواشتباه نرید.مثل پدرومادری که متوجه سیگارکشیدن پسرشون میشن یاخطای دخترشون.روابط بایدبرپایه اعتمادباشه بین هرکسی که میخوادباشه.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...
    ویرایش توسط paiize : دوشنبه 13 آذر 96 در ساعت 19:48

  2. 2 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 13 آذر 96), nazaninIT (سه شنبه 21 آذر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.