این که به خانوادت نگفتی رو موافقم چون بعدا اگر ازدواج کنید همیشه خانوادت میدونن و با کوچکترین اتفاقی هی این موضوع رو پیش میکشن و پسر هم همیشه معذب و توسرخورده میشه. به خاطر اشتباهی که در گذشته کرده که نباید همه خبردار بشن. خیلی از ماها اشتباهاتی میکنیم که خیلی هم بزرگ هستن؛ ولی بعد از پشیمونی و توبه کردن نمیخوایم کسی بفهمه.
اما اگه هنوز تو سایتای مستهجن میره ممکنه نشونه ی بدی باشه ... اگه توبه کرده دیگه اینا چیه ...
اصلا شاید فقط دو بار از بارهایی که تو اون خونه ها رفته رو دیدن ...
خودت که باهاش در ارتباطی بهتر میتونی ازش شناخت پیدا کنی. ببینی عقیده ش چطوره در این موارد. اونم نه با حرف یه جورایی با عمل








علاقه مندی ها (Bookmarks)