دوست عزیز
من مشاور نیستم و فقط یکی از اعضای سایت هستم که میتونم باهاتون همدردی کنم. دقت به زندگی فامیلهای شوهرتون رو رها کنین شما زندگی خودتون رو دارید با شرایط خودتون. قرار نیست مقابله به مثل کنین و بنظر میاد چون خونواده همسرتون هم دقیقا در این مسیر حرکت می کنن مرتب دچار مقایسه میشین.
بیشتر به فرزندتون توجه کنین و گاهی به رفتارهای بچه گانه اطرافیان بخندید. کجایی شاید در ظاهر حرف ساده ای باشه ولی در مکان و زمان و لحن خاصی باعث دامن زدن به افکار منفی همسرتون میشه.
تولد گرفتن با نصف فامیل هم خودش تنش زا هست. وقتی خونواده همسرتون نمیان چه لزومی به مهمونی گرفتن هست. میتونستین مهمونی رو بزارین برا سال بعد که شاید روابطتون بهتر بشه و الان یه جشن سه نفره می گرفتین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)