به مریم
خودمم از اون موقع که فهمیدم همش با خودم میگم اون توبه کرده شاید خدا بخشیده باشه من چه کاره ام.از وقتی که اومده خواستگاریم که اینکارو نکرده...اما یه حس بی اعتمادی ضعیفی اذیتم میکنه نمیدونم چجوری مطمئن شم البته اون که برام تحقیق کرد گفت مطمئن باش سه سالیه که اصلا پی اینکار نرفته خودشم گفت یکی دوبار گناه بزرگی کردم که توبه کردم و دیگه سمتش نرفتم.آزمایش ایدز و هپاتیت هم یه جوری میبرمش که خیلی مهمه برام.پیش مشاور رفتیم تا وقتی این ماجرا نبود تقریبا تاییدش میکرد ولی مشاور خانوم بود وقتی گفتم این اتفاق هم افتاده خیلی بهم ریخت گفت اگه من بودم قبولش نمیکردم.اما اگه فقط مال گذشته باشه رد کردنش درست نیست...بنظرتون غیر از آزمایش چجوری مطمئن شم








علاقه مندی ها (Bookmarks)