سلام دوست عزیز
اولا که شما چرا قبل از اینکه راه های دیگه رو امتحان کنید دارین می رین دنبال طلاق بدشم همسرتونن سر چه مسائلی عصبانی می شه چرا اویل احترامتونو نگه می داشته ولی الان نه
برخورده شما تو این مدت چطور بوده یعنی همیشه مقصر خانومتون بوده و وقتی فحاشی می کرده شما ساکت بودین
بشین فکر کنین ببینین چه رفتارهایی باعث شده بین شما و همسرتون فاصله بیافته
اول مشکلاتونو ریشه یابی کنید بعد به دنبال راه حل باشین
اینکه همسرتون هنوز سر خونه زندگیشه یعنی اینکه دوست داره زندگی کنه پس فعلا فکر طلاقو نکنین شما دوتا بچه دارین سعی کنین بیشتر با روحیات همسرتون آشنا بشین
رفتارهای زشتشو بهش بگین
بهش بگین که حریم خصوصی خونتونو به بیرون نکشه این حرفارو می شه با سیاست کامل طوری گفت که طرف مقابل قبول کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)