نسیم انقدر نترس.صبا راست میگه.طلاق به این راحتیا انجام نمیشه...هزار تا مرحله داره...اخرین مرحله اش تعیین داور برای وساطتت بین زن و شوهره که فرصت خوبیه اما مطمئنا به اونجا نمیرسه کارت و زودتر حل میشه...
تمکین به این صورته که همسر شما یک جایی رو برای زندگی تهیه میکنه با اسباب و اثاثیه در حد معقول و عادی...بعد ادرس و احیانا کلید رو میفرسته برای شما.از دادگاه باید یه نفر مثل کارشناس بیاد ببینه ایا این خونه قابلیت سکونت داره یا نه و در شان شما هست یا خیر.اگر اوکی بود شما میری اونجا زندگی میکنی.
حالا حتما از اون دادگاهی که برات رای صادر شده برو حضوری بپرس.این فرصت رو از دست نده.
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)