با سلام
لطفاً کنترل احساس داشته باشید و نگذارید هیجانات محور تصمیم گیری شما شود .....ایشون استاد شماست و شما یک دانشجو .... و هیچ شناختی از شخصیت ایشان نداری حتی اگر کلام ایشان را شنیده باشی و موافق روحیات و معیارهای شما به نظر برسد ... چون شخصیت را در بوته عمل یا راه میانبری چون مشاوره و در صورت نیاز بعضی تست های شخصیت می شود شناخت .... لذا احساس شما فقط یک هیجان است و پشتوانه شناختی ندارد و به آن اهمیت ندهید ... شما در محیط درس و کلاً در محیط اجتماع سعی کنید رفتار مناسب و مبتنی بر اصول اخلاقی داشته باشید ...مطمئن باشید اگر شما در این زمینه فرد موفقی باشید اگر در منظر دید و شناخت پسر موجه و شایسته ای باشید خود پیگیر شما خواهد شد و خواستگاری خواهد کرد وگرنه باقی مگسانند گرد شیرینی و کافیست شما اینگونه قدم جلو بگذارید تمام وجود شما و رفتار شما هیجانی بودن شما را فریاد خواهد زد و هرپسر عاقلی اطمینان نخواهد کرد و جذب نخواهد شد و آنکه میدان دهد هدف دیگری خواهد داشت .
لینک زیر هم برای مطالعه پیشنهاد می شود :
40 موضوع موثر در پیدا كردن شوهر ؟!
http://hamdardi.com/?part=menu&inc=menu&id=151&









علاقه مندی ها (Bookmarks)