سلام اقای کوهسار
زندگی همیشه رو یه پایه نمیچرخه/شما که توانایی داشتی در این همه مشکلات زندگی تشکیل بدی و همسر و فرزند داشته باشی شک نکن کم کم اوضاع بهتر میشه.چیز زیادی به نظرم نمیرسه و امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه شرایطتت...یقین داشته باش که میشه.
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام اقای کوهسار
زندگی همیشه رو یه پایه نمیچرخه/شما که توانایی داشتی در این همه مشکلات زندگی تشکیل بدی و همسر و فرزند داشته باشی شک نکن کم کم اوضاع بهتر میشه.چیز زیادی به نظرم نمیرسه و امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه شرایطتت...یقین داشته باش که میشه.
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)