سلام اقای کوهسار
زندگی همیشه رو یه پایه نمیچرخه/شما که توانایی داشتی در این همه مشکلات زندگی تشکیل بدی و همسر و فرزند داشته باشی شک نکن کم کم اوضاع بهتر میشه.چیز زیادی به نظرم نمیرسه و امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه شرایطتت...یقین داشته باش که میشه.