صاحب سه فرزند 13و 8 و5 ساله هستیم ....
......مدام میگم برای کی زحمت بکشم آخر من کسی را ندارم اگر برای خودم بود در هفته 4 ساعت هم کار کنم کل مخارجم تامینه دیگه لازم نیست اینقدر جون بکنی... آیا ارزشش رو داره.؟
با سپاس
سلام
شما سه فرزند دارید که به خواست شما و همسرتون به این دنیا اومدن و در قبالشون مسئولید.
چطور می گید کسی رو ندارم یا برای کی زحمت بکشم؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)