دوستان عزیزی که در این ختم شرکت می کنند تا آخر روز یک شنبه ان شا الله صلوات هاشون رو بفرستند.
1000 تای دیگه را خودم بر می دارم.
تا الان از این ختم 12 هزار و 400 صلواتش برداشته شده.
اللهم إنْ کانتْ ذنوبی قد اخْلقتْ وجهی عندک، فإنّی أتوجّه إلیک بوَجْه نبیّک، نبی الرحمه و علیّ و فاطمه و الحسن و الحسین و علی بن الحسین و محمد بن علی و جعفر بن محمد و موسی بن جعفر و علی بن موسی و محمد بن علی و علی بن محمد و الحسن بن علی العسکری و الحجه بن الحسن الصاحب الزمان صلوات الله علیهم.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)