
نوشته اصلی توسط
homan74
با تشکر از خانم مهندس عزیز
متاسفانه مشکل من معیار اخلاقی رفتاری اقتصادی خانوادگی و... از این دست نیست
ایراد کار من این روش معرف محوره که حداقل واسه من یکی به بن بست خورده و دیگه از این روش فکر نکنم استفاده کنم قبلا دلایلشو توضیح دادم و متاسفانه فعلا روش دیگه ای فعلا برام مقدور نیست
من ادم مذهبی نیستم بیشتر انسانیت برام مهم بوده همیشه
من خودم میدونم مشکل من راه حل نداره فقط بیشتر میخاستم نظرات دیگرانو بدونم
الان یه مدت هست تو مسایل ریز کم کم دارم تغییر رویه میدم و از اون زندگی کار محور و به فکر اینده بودن به فکر در لحظه زندگی کردن افتادم
من همیشه دوست داشتم احساس انرژی دوست داشتنمو خرج همسر شرعی و قانونیم از قرار معلوم این اتفاق نخواهد افتاد
حداقلشم اینه که پیش خودم میگم تو سعی و تلاشتو کردی ولی نشد که بشه......
علاقه مندی ها (Bookmarks)