سلام محمد ضا
لطفا لیستی از مزایا و معایب هر دو روش انتخاب کن، بعد به هر کدام ضریب متناسب بده، بعد هر روش را جداگانه بررسی کن.
به هر حال روشی که مزایای بیشتر و معایب کمتری داشت را می توانی انتخاب کن. فراموش نکن ما آدمها همه چیز را با هم می خواهیم و البته بدیهی هست برای هر راهی باید هزینه آن را نیز بپردازیم. و تا وقتی میان دو راهی می ایستیم و قصد نداریم مسئولیت هر کدام از راهها را به خاطر معایب و هزینه هایش بپذیریم نمی توانیم آرامش داشته و راهی را انتخاب کنیم.
روش عملیاتی بالا برای یکبار شما را از وسوسه های این دو راهی می رهاند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)