سلام...
خوبید دوستان؟
آقا متین،
خیلی خوب مواردی مثل شرایط مالی، منطق و قصدتون از رابطه رو مطرح کردید که باعث میشه رو این مسائل، کسی اینجا بهتون گیر نده..
هرچی هم دوستان بگن فقط به نفع خودتونه.
اما یه چیزهایی به عنوان توصیه براتون دارم:
شما گفتین، قبلا هیچ تجربه ای از چنین ارتباطاتی نداشتید، این موردو جدی بگیرید. اگه این خانم از نظر فکری، هنوز به پختگی لازم نرسیده، شما مشکلاتت زیاد خواهد بود. همچنین چون خود شما اولین بارته از کسی خوشت اومده، ممکنه بعدا بقول دوستان، خواسته هات دستخوش تغییر بشن!
سعی کن در تخیل خودت، به این احساس پر و بال ندی و فقط به صورت منطقی، قدم به قدم با خانواده جلو بری...
اگر شما واقعا هم قصدت ازدواجه، هم شرایطشو داری، همون اول علاقه مطرح بشه و برای جلسات آشنایی یا خواستگاری اجازه بگیری بهتره.
ضمنا زیاد به مطالب نت اعتماد نکن. یه سری مثل همین نگاه کردن و ... بیشتر برای سرگرمی یا روابط کوتاه استفاده میشه. اگه شما به قصد ازدواج جلو بری ولی به روش نادرست، دختر خانم نیت شمارو درست متوجه نمیشه و پاسخ بدی دریافت میکنی...
علاقه رو حضوری به خانم بگو و بعد اجازه بخواه با خانواده به صورت رسمی برای خواستگاری برید. هیچ واسطه ای رو بخصوص برای یه دختر در این سن و سال، جلو نفرست. فقط خودت حضورا، با نهایت احترام و در زمان مناسب با ایشون صحبت کن.
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)