به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 63

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اسفند 99 [ 17:58]
    تاریخ عضویت
    1396-7-23
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    5,177
    سطح
    46
    Points: 5,177, Level: 46
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 173
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 99 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.خوبیدشما؟چقداخلاقای صورتی دارین شما،حتی بعضی وقتا یاسیه کمرنگ.واقعا میخوایین که رفتار همسرتون باخانوادتون تغییر کنه؟خوب بسم الله اول از خودتون شروع کنید.شما چقدبه خانوادتون احترام میذارید؟جایی از تاپیک قبلیتون گفتیدکه سریه معامله که بین دونفر دیگه بوده شمابخاطر خانومتون باخواهرتون۲سال قطع رابطه کردین.این دیگه چه جورخاطرخواهیه؟میخواستین بهش چیوثابت کنید ؟اینکه دوسش دارین؟ من به عنوان یه خانوم همچین حسی بهم دست نمیده.بیشتر فکرمیکنم شما یه ادم ضعیف هستین که برای اثبات کردن خودتون به دیگران هر راهی رو که دم دست باشه ولو غلط میرید.چرا انقد تو مسائل کوچک وزنونه باخانومتون همراهی میکنید؟شما حریف زبون زنها نمیشید پس بهتره مثل خیلی مردهای دیگه زیادجدیش نگیرید.اخرشم بجز اعصاب خوردی چیزی نسیبتون نمیشه.تواین تالار به خیلی از خانوم هاتوصیه میشه که دوز زنانگیشون رو زیاد کنن تا موفق شن.به شما هم توصیه میکنم کمی رفتارهای مردونه وپخته تری داشته باشید.محکم ومقتدر باشید.انقدر راحت از مسائل ساده وپیش پاافتاده ای که حقتونه کوتاه نیایید.حق شما وخانوادتونه که بچه تون رو دوسش داشته باشن ودراغوشش بگیرن.اگه خانومتون ناراحت میشه ناراحتیش بی دلیله ومنطقی توش نیست ونبایدشما هم همراهیش کنید ومقابل خانوادتون بایستید.باید بهش بازبون خوش ونرم بگید که عزیزم همونطور که تو برام مهمی خانوادم هم برام مهمن.وخودتون این احترام رو بهشون بذارید.چرا انقدر در لفافه وتعارف باخانومتون حرف میزنید.چرا انقدر توی تفکرات غلطتش همراهیش میکنید که این تصورو کنه که شماهم کاملا راضی هستید واون در عقایدش مصمم تر بشه.من نمیخوام بگم شماباید به جون زندگیتون بیوفتید ولی طبیعت وسرشت زن ومرد کاملا باهم متفاوته.مردها دوست دارن قدرتشون وسلطه شون رو به زندگی ابراز کنن.ولی شما دارید این حس طبیعی تون رو سرکوب میکنید.حتی به نظرم خانومتون رو دارید از این موهبت محروم میکنید( یه مرد قوی ومقتدر).با از تهران رفتنتون هم دارید بیشتردارید مثل یه شکست خورده فرارمیکنید.بایستید ومشکلاتتون رو حل کنید.لطفا تحصیلات وسن خودتونو همسرتون رو هم بگید.میشه از پدرتون ورفتارش در خونه هم بگید؟

  2. 4 کاربر از پست مفید آناهیتا۲۷ تشکرکرده اند .

    abs (شنبه 16 دی 96), نیلوفر:-) (چهارشنبه 01 آذر 96), میس بیوتی (چهارشنبه 01 آذر 96), بارن (شنبه 20 آبان 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میل به ازدواج در کنار ترس از آن ، راه حل چیست ؟
    توسط یه آدم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 تیر 94, 15:02
  2. همسرم پشت من نیست
    توسط hamdard20 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 مرداد 93, 09:00
  3. چک لیست بهداشت روانی = چک لیست مسلمانی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن دین و روانشناسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 خرداد 93, 03:00
  4. در مسابقه ی زندگی گل زدن هنر نیست بلکه گل شدن هنره !
    توسط مو طلایی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 10:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.