
نوشته اصلی توسط
maryam123
سلام
شما میخواهی برای یک عمر زندگی قدم برداری..این نگاهی که شما اسمش رو میذاری "عشق" از نظر بنده عشق نیست.چطور میشه ادم شناخت ابتدایی از کسی داشته باشه و عاشقش باشه؟این میتونی نوعی کشش به جنس مخالف باشه.عشق درست و اصولی وقتی پدید میاد که صفات و ویژگی های مثبت و اخلاق و طرز برخورد با ناملایمتی ها و ....را در طرف مقابل ببینه...
اینکه خودت ایدیش رو پیدا کردی و اقدام کردی کار درستی نبوده.اگر از همون اول از طریق یک بزرگتر اقدام میکردی خیلی بهتر بود.خیلی عجله کردی و همون اول بسم الله بحث ازدواج رو مطرح کردی....لطفا از این کارا دیگه نکن و جلوی هیجاناتت رو بگیر.هرچند از نطر من سن 23 سالگی برای ازدواج اقا خیلی زوده و به مرور زمان خواسته های شما دستخوش تغییر خواهد شد.
هیچ اقدام دیگه ای خارج از عرف انجام نده و فقط از طریق خانواده اقدام کن.
علاقه مندی ها (Bookmarks)