روحیه توکل رو در خودت بالا ببر.
به هرآنچه آگاهی داری عمل کن و در غیر از اون واگذارش کن به خدا که خدایا خودت هدایت وکفایتم کن.
هر آنچه در شما ایجاد استرس و شبهه می کنه اون را واگذار کن به خدا که خدایا من به دستوراتت عمل می کنم پس تو هم بهترین راهی که به صلاح و خیرم هست رو پیش پایم بگذار.
در این حالت وقتی به خدا اعتماد کنی و به لطف و رحمتش ایمان داشته باشی حتی اگر سختی و یا اتفاق بدی هم برات بیفته دیگه دچار استرس و خودخوری نمی شی ، اون رو حکمتی از خدا می دونی و شکر گذار می باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)