با سلام
اینکه فرمودید در دوران دبیرستان بین رشته ریاضی و تجربی گیر کرده بودید ،،،این مفهموم را می رسونه که شما در اون دوران چند تا مسئله داشتید :
1- به خودشناسی نرسیده بودید ( توانایی خودتون را نمی دونستید ،،،)
2- هدفی روشن برای خودتون تعریف نکرده بودید
3- شاید کمال گرایی هم داشتید
وقتی به خودآگاهی نرسیم ،،،حکایت ما میشه حکایت برگ د ر مسیر باد !
یعنی مگیم بریم ریاضی بخونیم ،،،یدفعه دوستمون میگه نه برو انسانی بخون بهتره،،،باز دوباره برادرمون میگه تجربی بهتره و ....
وقتی توانایی خودمون را بشناسیم این جوری نمیشیم ،،،
...........................
در مورد دین و مذهب و احکام ،،،به نظرم باید اصول را خوب بدونیم و یاد بگیریم ،،
ولی مراقب فکر منفی و شیطان هم باشیم !
یه کتاب هست به نام : بی خیال درمانی ،،،
مطالعه بفرمایید .
................................
در مورد پول حرام و حلال :
من خودم آدمی هستم که به سختی هر پولی را قبول می کنم !
به نظرم خیلی مهمه ،،،
دوستانم همیشه به من می گنند تو خیلی سخت گیری :)
این خط قرمز برای هر شخص فرق میکنه ،،
شما تلاش خودتون را بکنید .
.................................
یه تمرین بهتون میدم خواستید انجام بدید :
وضو بگیرید ،،رو به قبله بشینید ،،،به مدت 2 دقیقه به هیچی فکر نکنید !!!!
حتی به فکر نکردن هم فکر نکنید،،
این کار را روزی 2 بار انجام بدید در مدت 15 روز!!!
بعد خواستید زمانش را بیشتر کنید ،،،
مطمئن باشید نتجیه خوبی براتون داره .
...................................
با یه روانشناس بالینی و معنوی ! مشورت کنید ،،،
موفق باشید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)