سلام
دوست خوبم شرایطت رو درک می کنم
برای زن دوم اون مرد بدترین مجازات همین داشتن همسر توئه ببین اینو کجا.و کی بهت گفتم حسرت زندگی کذایی کسی رو نخور
همسر منم بعد از طلاق سریعا ازدواج کرد با کسی که دوست دختر خاله اش بود و توی مراسم عقد ما حضور داشت
برای تحقیق هم خانواده دختره به خود ما زنگ زدن و پدرم هم حقایق رو بهشون گفت و گویا با تموم مخالفت خانواده اش خود دختره اصرار کرده و عقد کرده بودن.
با اینکه من تمام راه های ارتباطی از سمت اون ها رو بستم ولی تا اونجا خبر دارم که دختره تو تنهایی خودش زایمان کرده و شوهر بی مسئولیت سابق من توی یک ماه حتی نرفته بوده بهش سر بزنه و یا اینکه صاحب خانه ای که خونه اش رو ازش واجاره کرده بودن تمام وسایلشون رو ریخته بوده بیرون به این دلیل که یک سال پول اجاره نداده بودن !!! من که خیلی خوشحال شدم خداییش می گم چرا تموم غم و غصه ها برای دل من باشه ؟؟؟؟
کسی که زیر پای شوهر سابقم نشست با اینکه پدر من تموم واقعیات رو به پدرش گفت که اون دیگه مثل من توی دام نیوفته ولی خودش کرد و خودش خواست و چه تاوانی بهتر از این ؟؟؟؟
اگر کسی مرد شما را دزدید هیچ انتقامی بهتر از این نیست که بگذارید نگهش دارد مردان واقعی هرگز دزدیده نمی شوند.
البته خدا اون دختر رو خیرش بده که شوهر بی مسئولیت من رو از چنگم در اورد و به من یه خوشبختی و آرامش و یه زندگی عالی هدیه داد
از من به شما نصیحت :
تمام راه های ارتباطی رو ببندین
شوهر سابق من از آشنایان نزدیک بود و من هر کسی که در موردشون حرف می زد رو یه خط قرمز دورش می کشیدم اینطور خودم در آسایش بودم چون حقیقتا هر چیزی که به گوشم می رسید تا مدتها اعصاب و روانم رو به هم می ریخت
بعضی وقتا بعضی ادم ها تو زندگی ما میان به این دلیل که به ما ثابت کنن لیاقتمون خیلی بیشتر از این چیز هاست
این کتاب رو حتما بخون خیلی کمکت می کنه "کتاب چطور به اینجا رسیدم از باربارا دی انجلیس " این کتاب واسه بازسازی من خیلی کمکم کرد واسه همین به همه پیشنهاد می کنم بخوننش
http://www.rozbook.com/how-did-you-get-this-book.html









علاقه مندی ها (Bookmarks)