به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1392-6-02
    نوشته ها
    222
    امتیاز
    7,688
    سطح
    58
    Points: 7,688, Level: 58
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 338 در 125 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام
    دوست خوبم شرایطت رو درک می کنم
    برای زن دوم اون مرد بدترین مجازات همین داشتن همسر توئه ببین اینو کجا.و کی بهت گفتم حسرت زندگی کذایی کسی رو نخور
    همسر منم بعد از طلاق سریعا ازدواج کرد با کسی که دوست دختر خاله اش بود و توی مراسم عقد ما حضور داشت
    برای تحقیق هم خانواده دختره به خود ما زنگ زدن و پدرم هم حقایق رو بهشون گفت و گویا با تموم مخالفت خانواده اش خود دختره اصرار کرده و عقد کرده بودن.
    با اینکه من تمام راه های ارتباطی از سمت اون ها رو بستم ولی تا اونجا خبر دارم که دختره تو تنهایی خودش زایمان کرده و شوهر بی مسئولیت سابق من توی یک ماه حتی نرفته بوده بهش سر بزنه و یا اینکه صاحب خانه ای که خونه اش رو ازش واجاره کرده بودن تمام وسایلشون رو ریخته بوده بیرون به این دلیل که یک سال پول اجاره نداده بودن !!! من که خیلی خوشحال شدم خداییش می گم چرا تموم غم و غصه ها برای دل من باشه ؟؟؟؟
    کسی که زیر پای شوهر سابقم نشست با اینکه پدر من تموم واقعیات رو به پدرش گفت که اون دیگه مثل من توی دام نیوفته ولی خودش کرد و خودش خواست و چه تاوانی بهتر از این ؟؟؟؟
    اگر کسی مرد شما را دزدید هیچ انتقامی بهتر از این نیست که بگذارید نگهش دارد مردان واقعی هرگز دزدیده نمی شوند.
    البته خدا اون دختر رو خیرش بده که شوهر بی مسئولیت من رو از چنگم در اورد و به من یه خوشبختی و آرامش و یه زندگی عالی هدیه داد

    از من به شما نصیحت :
    تمام راه های ارتباطی رو ببندین
    شوهر سابق من از آشنایان نزدیک بود و من هر کسی که در موردشون حرف می زد رو یه خط قرمز دورش می کشیدم اینطور خودم در آسایش بودم چون حقیقتا هر چیزی که به گوشم می رسید تا مدتها اعصاب و روانم رو به هم می ریخت

    بعضی وقتا بعضی ادم ها تو زندگی ما میان به این دلیل که به ما ثابت کنن لیاقتمون خیلی بیشتر از این چیز هاست
    این کتاب رو حتما بخون خیلی کمکت می کنه "کتاب چطور به اینجا رسیدم از باربارا دی انجلیس " این کتاب واسه بازسازی من خیلی کمکم کرد واسه همین به همه پیشنهاد می کنم بخوننش
    http://www.rozbook.com/how-did-you-get-this-book.html

  2. 3 کاربر از پست مفید دختر 7 تشکرکرده اند .

    Erica (شنبه 13 آبان 96), نادیا-7777 (یکشنبه 14 آبان 96), بارن (شنبه 13 آبان 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاييدم کن وگرنه مي ميرم
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 تیر 92, 11:17
  2. با مادر شوهر کنار بياييد
    توسط صبا_2009 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 11:41
  3. هرگز از ماه عسل عشق بيرون نياييد
    توسط حنان در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 آبان 87, 21:47
  4. بياييد "قدردانی" را تمرين كنيم
    توسط erfan25 در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 مهر 87, 16:17
  5. تاييد مدير همدردي
    توسط honarmand در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: جمعه 27 اردیبهشت 87, 01:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.