به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    من پا برهنه بدوم بیام وسط بحث

    ملودی جان می دونم تاپیکت رو بستی و الان هم کمکی نخواستی و مشاوره ای نخواستی و ...

    پست من رو به عنوان یه پیام بازرگانی درنظر بگیر لطفا

    حساسیتت خیلی زیاده اونم تو مسائلی که اهمیت چندانی نداره! کمی بی خیالی و البته سکوت پیشه کن.

    مصداقش هم تو جواب به پست های تاپیک خودت، هم جواب به مریم! در تایپک نسیم!مشکلات اینجا که سل و وبا نیست که نگرانی مشکلات نسیم بهت سرایت کنه
    فحوای کلام مریم رو بگیر! اینجا اعضا نه پولی میگیرن و نه قراره کسی براشون جبران کنه! اگر کسی حتی به غلط و با لحن بد می نویسه تو نیت پشت اون نوشته رو در نظر بگیر. مجبور نیستی تک به تک جواب بدی!
    بله مشکل شما و نسیم شاید شباهتی به هم نداره ولی شتابزدگی شما! تصمیمات عجولانه و احساسی ، بی توجهی به پست ها و مشاوره هایی که اینجا می گیری توی هر دوتون دیده میشه! ببخشید من اینقدر صریحی و مصداقی گفتم ، چون حقیقتا می ترسم که به گونه ای که از دید خودت شدیدا هم مودبانه هست بیایی از حرف من برداشت دیگه ای کنی و جوابیه ای بنویسی.

    اینجا هیچ کس هیچ منتی سرت نداره و ما هم بسیار خوشحالیم که شما برگشتی سر زندگیت! ولی این شدت حساسیت و البته حاضرجوابی درجا که به زعم خودت مودبانه ترین نوع حاضرجوابی هم هست! و با توجه به تصویری که از شوهرت اینجا ارائه کردی! جزو یکی از آفت های زندگیت هست.

    پس لطفا و خواهشاً روی صبر گفتاریت در زندگی مشترک کمی بیشتر کار کن.

    شما اگر تو تاپیک نسیم و در ادامه اینجا در جواب مریم و کاربران دیگه چیز نمی نوشتی، هیچ اتفاقی نمی افتاد! ولی الان ....

    از نسیم عزیز عذرخواهی میکنم و امیدوارم ایشون تو تاپیکش شاکی نشه که چرا اسمش اینجا اومده!

    ملودی جان؛ به عنوان تمرین لطفا جواب پست من رو نده. و اگر واقعا واست آزار دهنده هست گزارش بده که حذف بشه.

    خوشبخت باشید
    ویرایش توسط صبا_2009 : شنبه 13 آبان 96 در ساعت 00:45

  2. 6 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    Erica (شنبه 13 آبان 96), maryam123 (شنبه 13 آبان 96), Shayeste (چهارشنبه 17 آبان 96), میس بیوتی (یکشنبه 14 آبان 96), آنیتا123 (شنبه 13 آبان 96), بارن (شنبه 13 آبان 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.