سلام

چیزهائی که شمارو از ایشون دور میکنه رو بنیسید..

از چه رفتارهای ایشون زیاد خوشتون نمیاد..؟

دلتون میخواد باهاش کات کنین یا این رفتارهاش اصلاح بشه همونی میشه که میخواین؟

از بودن کنار ایشون لذت میبرین؟

از اینکه بغلتون کنه حس خوبی بهتون دست میده؟