سلام
چیزهائی که شمارو از ایشون دور میکنه رو بنیسید..
از چه رفتارهای ایشون زیاد خوشتون نمیاد..؟
دلتون میخواد باهاش کات کنین یا این رفتارهاش اصلاح بشه همونی میشه که میخواین؟
از بودن کنار ایشون لذت میبرین؟
از اینکه بغلتون کنه حس خوبی بهتون دست میده؟
تشکرشده 1,168 در 528 پست
سلام
چیزهائی که شمارو از ایشون دور میکنه رو بنیسید..
از چه رفتارهای ایشون زیاد خوشتون نمیاد..؟
دلتون میخواد باهاش کات کنین یا این رفتارهاش اصلاح بشه همونی میشه که میخواین؟
از بودن کنار ایشون لذت میبرین؟
از اینکه بغلتون کنه حس خوبی بهتون دست میده؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)