خیلی ممنون که نظرتونو به اشتراک گذاشتید من اماتور نیستم سن یه عدده انقدر تلاش میکنم که ۳ ماهه دیگه برنامه نویسی چیزی که دوسش دارمو یاد بگیرم برم یه شرکتی کار کنم و بعدش خودم شرکت بزنم دلیل نداشتن شغل من اینه که تو ۲۰ سالگی شکست عشقی خوردم و رفتم تو بازی حرفه ای حتی با بهترین بازیکن جهانم بازی کردم بهترین تیم شهرو داشتم تو ایرانم از بدشانسی چهارم شدم من تلاشمو میکنم دانشگاهم کلاساشو حرف زدم تا نرم بتونم برنامه نویسی کار کنم ازدواج مسولیته ولی دوره نامزدی تموم شه درس منم تموم میشه و من یه کار درست حسابی دارم برای پدرمم خیلی کار کردم به نظرم وظیفشه پشتم باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)