سلام گلم
امیدوارم حالت خوب باشه
خب عزیزم ده روز که چیزی نیست خیلیا هستن که تو شهر دیگه یا حتی خارج از کشور ازدواج کردن و چند ماه یه بار یا حتی چند سال یه بار خانواده شونو میبینن
تو زندگیهای بقیه چنان مشکلات بزرگی وجود داره که دوستان اینجا سعی میکنن این عزیزانو تشویق به ادامه زندگی کنن ،حالا شما بخاطر مشکل به این پیش پا افتادگی کاری کردین که حتی بچتون لکنت زبون بگیره
مگه تو ازدواج همه چی باید پرفکت و کامل باشه
مگه اصلا آدم کامل وجود داره
یکی خوشگله بی پول
یکی پولداره بدون قیافه
یکی اخلاق نداره
یکی .....
شما وقتی کسی رو انتخاب میکنی همونطور که خوبیهاشو میبینی باید بدیهاشم قبول کنی ، تازه مشکل شما بسیار ساده اس
یه نکته ی خیلی خیلی مهم دیگه اینکه
ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودتون مقایسه نکنین
شاید برادر شوهرتون به خانومش اجازه میده به راحت به خانه پدرش بره اما از کجا میدونین زیر سقف خونه اونا چه خبره ، چه مشکلاتی سر این موضوع یا موضوعهای دیگه دارن ، زیاد هم به ظواهر و گفته ها توجه نکن
یادمه یه دوستی داشتم همیشه از خوشبختی خودشو شوهرش تعریف میکرد طوری که آی فلان برام میمیره فلانه و... اما به مدتی فهمیدم حتی شوهرش بهش خیانت کرده و با یه خانوم دیگه در ارتباطه
از طرفی
همیشه تمرکز به منفیها بدبختیها دیگه به زندگی میکشونه
شاکر زندگیت باش
که یه شوهر سر به راه و یه فرزند خوب داری که خیلیا حسرتشو میکشن
....









علاقه مندی ها (Bookmarks)