سلام. نمی دونم فایده اینکه ما نقاط مثبت همسرمون رو بررسی کنیم چیه.خیلی مایل بودم همسرم به این مطلب می پرداخت. اما صرفا جهت دلخوش کردن خودم می نویسم که:
همسرم بسیار مهربان است و هیچگاه با کلمات نامناسب با من صحبت نمی کند.
او سعی می کند بین خانواده خودش و خانواده من فرق نگذارد.
او برای خانواده من احترام زیادی قایل است. البته در مقابل آنها هیچگونه ناراحتی از من ابراز نمی کند. همیشه در مقابل آنها طوری با من برخورد می کند که آنها در بحثهای ما همیشه جانب او را می گیرند. چون فکر می کنند همیشه حق با اوست و من دختر بهانه گیری هستم.
او هوای همه را دارد و با همه مدارا می کند حتی با آنهایی که از آنها خوشش هم نمی آید.
خیلی اهل تعارف است. اگر شده از برنامه های خود بزند نمی گذارد کسی را که با او رودربایستی دارد از خود برنجاند و به او نه بگوید.{البته او با من اصلا رودربایستی ندارد.}
او بسیار خانواده دوست است. و مثال حساب حساب است. کاکا برادر را ابداً قبول ندارد.
البته اگر شما هم جای هرکسی باشید می گویید چه همسر خوبی داری. خوش بحالت. مگه نه؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)