سلام
به نظر میاد از یه چیزی خشمگینی؟
وگرنه تو حالت عادی که اینطور دعوا نمیشه
اونم سر اینکه نرفته کاری برات انجام بده
خب اون حق داره گاهی نپذیره کاری انجام بده جوابش فریاد نبوده میتونستی با ارامش بخواهی و نهایتا ساکت بشی مطمانا انجامش میداد
بهر دلیلی حالا تو خشمگین بودی و از درون اشفته که متاسفانه به اینجا رسیده
تامی ببین وقتی تو رابطه زن و شوهری کار به اینجاها میرسه یعنی یه خللی تو رابطتتون هست یه مشکلی هست که باید رفع بشه
که اینجا رفتار خشمگینانه شما باعث این قضیه شده.
منم وقتی با شوهرم دعوا کردم بهم توصیه کردن گواهی پزشکی بگیرم
ولی من میدونستم این راه حل نیست چون گواهی برای مردهایی لازمه که این کار عادتشونه و متمدن نیستن ولی من که میدونستم همسرم بهم از گل نازک تر نمیگه منم که تا این حد کشوندمش با رفتارهای نسنجیده و دردهای درونی برخاسته از فکر اشتباهم.
راه حلش التیام درد های خودم بود که هر از گاهی علمش میکردم و میکوبیدم سر همسرم ...پس خودمو اصلاح کردم...و همچنان هم ادامه داره زندگی یعنی همین رو به پیشرفت...
فکر کن دو نفری که عاشق همن به کتک کاری میرسن!
حالا اروم باش و کار خاصی نکن فقط بدون این هم میگذره ولی نباید تکرار بشه یه چیزهایی باید عوض بشه
مطمانا خیلی چیزا میاد دستت...
یه نکته دیگه این که چرا پدر و مادر شما وسط زندگیتون هستن؟
این دعواها نباید به گوش کسی برسه و اگر چه نزدیک شماهستند و متوجه میشن ولی نباید به این صراحت در جریان باشند
کسی رو دخالت نده تو زندگیت حتی مادرت
فقط از مشاور میتونی کمک بگیری.
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)