سلام بر مهیار عزیز
خوشحالم که میبینم میتونی بنویسی و این یعنی دستهات خوب کار میکنند.
میبینی
به همین سادگی میشه به نیمه پر لیوان نگاه کرد بجای نگاه کردن به نیمه خالیش که کار نکردن پاها هست.
تو میتونی دستات رو قوی کنی.
این رو توی اینترنت تایپ کن:
اولین گیتاریست معلول نخاعی 80% ایران (رایان)
http://www.aparat.com/v/GNXFD/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86_%DA%AF%DB%8C%D8%AA% D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA_%D9%85%D8%B9%D9%84%D 9%88%D9%84_%D9%86%D8%AE%D8%A7%D8%B9%DB%8C_80%25_%D 8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86_%28%D8%B1%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D9%86%29
رفته بودم کنسرت استاد کاوه یغمایی و استاد گفتند الان میخوام کسی رو بهتون معرفی کنم که ازش خیلی الهام میگیرم و این آقا اومدن روی صحنه با ویلچر و گیتارشون که توی دستشون بود.
چنان زیبا میزدند و من خیره به انگشتاشون و حسرت اینکه یعنی میشه منم مثل ایشون بزنم؟؟
کاوه یغمایی کنارشون زانوو زده بودند و باهم شاد و خوشحال مینواختند.همه سالن بلند شده بودند و بی وقفه کف میزدنند برای کسی که استاد اینجوری براش زانو زده بود و بهش افتخار میکرد.
نگاه کن به چی علاقه داری.اگر به هنری علاقه داری ادامش بده. میبینی که چجوری خیلی ها جذبت میشن و بهت افتخار میکنندو دیگه تمام فکر و ذهنت مشغول میشه.
یاحق








علاقه مندی ها (Bookmarks)