با سلام اخیییی یادش بخیر.
من یه کاربر قدیمی هستم.فقط اومدم احوالتون بپرسم.
اقای خاله قزی،شیدا.،فرشته اردیبهشت،مصباح الهدی و....دوستای قدیم بودن.امیدوارم حالتون خوب باشه
تشکرشده 851 در 242 پست
با سلام اخیییی یادش بخیر.
من یه کاربر قدیمی هستم.فقط اومدم احوالتون بپرسم.
اقای خاله قزی،شیدا.،فرشته اردیبهشت،مصباح الهدی و....دوستای قدیم بودن.امیدوارم حالتون خوب باشه
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
m.reza91 (یکشنبه 23 مهر 96), paiize (یکشنبه 23 مهر 96), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 مهر 96), شیدا. (یکشنبه 23 مهر 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)