به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 96 [ 17:09]
    تاریخ عضویت
    1396-1-06
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    809
    سطح
    15
    Points: 809, Level: 15
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 36 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام فقط چون روتون نمیشد بزنی تو ذوقش دختره رو به خودت وابسته کردی؟!!



    سلام
    دختر رو به خودم وابسته کردم؟!!!! عجب

    خب ظاهرشم نپسندیدی دیگه بیشتر از این ادامه نده و وابسته ترش نکن عذرخواهی کن و بگو ما به درد هم نمیخوریم
    بله چشم! ، همین دیشب دیدمش ، امروز از شما پرسیدم که بهترین روش رو برای نه گفتن انتخاب کنم که ایشون کمترین آسیب رو ببینن...


    * در رابطه با خاتمه رابطه که شکی ندارم اما در مورد اینکه چی بگم بهش که بهش بر نخوره.. و در عین حال امیدوار نباشه به رابطه و رابطه رو از این حالت خارج کنه ، چون برای م هم مشکله ، که یه رابطه یک طرفه رو تحمل کنم...

    سلام

    هر چه زودتر این رابطه رو تموم کنین به نفعه هر دوتای شماس..

    همون جمله ای که به ایشون گفتین " بهت حسی ندارم " کافیه..

    ولی اگه خیلی پاپیچ شدن میتونین از جملات زیر استفاده کنین..

    شما همسر ایده ال من نیستین.

    من با کیس دیگری در ارتباط هستم و بزودی به خواستگاری ایشون خواهم رفت .. اگر گفتن دروغ میگین و چرا تا حالا بهشون نگفتین , در جوابش بگین چون این یه امر خصوصیه و نمیخواستم کسی بفهمه..

    بلاک کردن و عدم ارتباط با ایشون و هم فراموش نکنین..چون ارتباط بیشتر با ایشون
    وابستگی
    کاذب بوجود خواهد اورد



    اگه بگم شما همسر ایده ال من نیستی خب بهش بر میخوره اعتماد به نفسش از بین میره و فکر میکنه میخوام خودمو بگیرم و مغرورم و...
    و چون فامیله نمیتونم بهش بگم کیس دیگه ای دارم... چون ممکنه پخش بشه توی فامیل ...
    شما میگین بلاکش کنم و پیام هاشو جواب ندم؟ خب زنگ میزنه نهایتش... باید یچیزی بهش بگم اینجوری نمیشه که...
    واقعا چرا نه گفتن انقدر برام سخته... یعنی بیش از اینکه ملاحضه خودمو بکنم ملاحضه دیگران رو میکنم...

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Peaceful نمایش پست ها





    اگه بگم شما همسر ایده ال من نیستی خب بهش بر میخوره اعتماد به نفسش از بین میره و فکر میکنه میخوام خودمو بگیرم و مغرورم و...
    و چون فامیله نمیتونم بهش بگم کیس دیگه ای دارم... چون ممکنه پخش بشه توی فامیل ...
    شما میگین بلاکش کنم و پیام هاشو جواب ندم؟ خب زنگ میزنه نهایتش... باید یچیزی بهش بگم اینجوری نمیشه که...
    واقعا چرا نه گفتن انقدر برام سخته... یعنی بیش از اینکه ملاحضه خودمو بکنم ملاحضه دیگران رو میکنم...
    سلام

    دوست عزیز شما راهکار خواستین بنده هم با توجه به تجربیاتم ارائه دادم..

    شیدا خانم درباره دختر ایده ال من نیستین بهتون توضیح دادن و مطمئن باشین ناراحت نمیشن ..

    جمله بعدی هم بطور کل شمارو خلاص میکنه و نگران هیچی نباشین که تو فامیل پخش بشه یا نشه.. اولا پخش نمیشه صددرصد و دوما پخش هم بشه هیچ ایرادی نمیکنه و اگه از خونوادتون کسی سین جیمت
    کرد راحت بهش بگو که دختری پاپیچم شده بود خواستم از سرم بازش کنم..

    بلاک کردن هم ماله وقتیه که شما همه اینکار هارو انجام دادین و به نتیجه نرسیدین انجامش بدین,بعدشم خود گوشی امکانات بلاک تماس و پیامو هم داره و میتونینش شماره شو بذارین تو لیست سیاه

    اگر از عواقب نه گفتن تو این موقعیت ها باخبر بودین هیچ وقت نمیگفتین نمیتونم ..


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. چی کار کنم که شوهرم دوستم داشته باشه
    توسط نازنین 2 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 خرداد 94, 10:22
  3. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  4. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 اردیبهشت 92, 09:09
  5. چطور از عشقم دل بکنم ؟ (به خاطر دوستم)
    توسط Hamdardi2 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: شنبه 04 آذر 91, 13:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.