سلام عزیزم
منم با جم آرمین موافقم
من وقتی دوران راهنمایی بودم خواهرم رفت یه شهر دیگه و من خیلی وابسته اش بودم
بنظرم زیاد خونه نباشی و با دوستانت بگردی و خرید کنی و یا هر کاری که خوشحالت میکنه رو انجام بدی بمرور با شرایط کنار میای
من خودم اینجور مواقع به طرف بیشتر محبت میکنم و زیاد بهش نگاه میکنم و از وجودش لذت میبرم و میگم چه خوبه حداقل یه مدت کوتاه فرصت دارم که کنارش باشم و زیاد باهاش حرف میزنم و خلاصه نمیزارم چیزی تو دلم بمونه
بنظر من آدم با آمادگی دور بشه راحتر کنار میاد تا اینکه یهویی دور بشه
قدرر لحظات بودنش رو بیشتر بودن تا چهار ماه دیگه نگی کاش بود و فلان جا میرفتیم یا بود و .... خلاصه از وجودش و بودنش نهایت لذت رو ببر تا چیزی تو دلت نمونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)