به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 38

Threaded View

  1. #22
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    آقای جوادیان،

    این مسائل می تونه حتی بین خواهر و برادر هم مشکل ایجاد کنه، همسر شما تا حدودی حق دارند. از این که احساس می کنن داره از شما ( به عنوان همسرش) سواستفاده می شه ناراحته.
    شما می تونی چشم پوشی کنی، چون بین رسیدگی به مادر و حس مورد سواستفاده واقع شدن، اولی براتون قویتره.

    خواهر و برادرهای زیادی هستند که این مشکل را دارند ( متاسفانه سالمندان زیادی هستند که وسط دعواهای بچه هاشون، حس زیادی بودن پیدا می کنن و دلشکسته می شن)
    البته من فکر می کنم کمی هم خود پدر و مادر مقصرن. اگه بچه هاشون را مسئولیت پذیر بارآورده بودند، همه در حد وظیفه شون کمک می کردند.

    کنار اومدن تو این مسائل بین خواهر و برادر عادیه (چون اعضای یک خانواه اید)
    شما می تونی ندیده بگیری، اما برای همسرت مثل این می مونه که همسایه ی شما، یا همکارش یا ... حقش را ضایع کرده باشه، سخته براش که بپذیره.

    ------------------------------
    راه حلش از نظر من اینه که با همسرت بری توی یک جبهه ی عاطفی (نه عملی)
    عملا مادرتون را که نمی تونید تنها بذارید.

    اما هر از گاهی می تونید به همسرتون بگید که از کوتاهی خواهر برادرها ناراحتید.
    کاش اونها هم بیشتر کمک می کردند.
    بهش بگید که اگه مادر خودش در چنین شرایطی بود و بقیه خواهر برادرها کمک نمی کردند، چیکار می کرد؟ ازش بپرسید، راه حل بخواهید، ببینید چی می گه.

    شاید اگه فکر کنه شما هم از برادرها دلخورید، اما چاره ای ندارید، پذیرشش براش راحت تر باشه.

    اون جمله ای که بولد کردم همسرت را آزار می ده.

    آقای جوادیان، خیلی از مشکلات خانمها با دو تا جمله ی عاطفی حل می شه ... اینقدر دنبال منطقش نباشید.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 14 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    andrya (دوشنبه 17 مهر 96), Eram (دوشنبه 17 مهر 96), nazi_ka (سه شنبه 18 مهر 96), sara 65 (سه شنبه 18 مهر 96), فرنوشم (دوشنبه 17 مهر 96), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 17 مهر 96), نیلوفر. (دوشنبه 17 مهر 96), میس بیوتی (دوشنبه 17 مهر 96), آوای بهشت (دوشنبه 17 مهر 96), آنیتا123 (دوشنبه 17 مهر 96), بارن (دوشنبه 17 مهر 96), باغبان (دوشنبه 17 مهر 96), ترنم بهاری (دوشنبه 17 مهر 96), جوادیان (دوشنبه 17 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.