دختر 7 عزیز تو رفتارت کاملا عاقلانه و درسته.اصلا عذاب وجدان نداشته باش.به قول دوستان نذار در جریان میزان حقوقت و قیمت چیزایی که واسه خودت میخری قرار بگیرن!یا مثلا اگه میخوای برا خواهرت کلاسی ثبت نام کنی یا چیزی بخری اول اون کارو انجام بده و بذار بعدش خانواده مطلع بشن! تو سرپرست خانواده نیستی و همین که خرج خودتو میدی و باری رو دوششون نیستی و اونجوری که میگی حدود ۲۰ درصد از حقوقت هم پای مخارج خونه میره خیلیم با وجدان و خانواده دوست هستی عزیزم.خانوادت بهتره یاد بگیرن خرجاشونو مدیریت کنن و به اندازه توان مالیشون مهمونی بدن! حتی اگه تو پسر بزرگ خانواده هم بودی بازم توقع اینکه پولتو تو خونه خرج کنی توقع نابجاییه!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)