سلام
قیمت چیزهایی که برای خودت میخری نگو. ضمن این که عینک آفتابی تقریبا یک وسیله ی ضروری هست و برای محافظت از چشم هست و باید از جنس و کیفیت خوب باشه.
پس عذاب وجدان نداره که پولت را صرف سلامتی و مراقبت از خودت بکنی.
10% که بابت نذرت می دی را نگو بابت نذر هست. جزو بخشی از کمکهات به خانواده بذار. اما بهشون نگو.
اگه اونها صرف مخارج بیخود می کنن، کمتر بهشون بده.
پس انداز برای آینده ات و روز مبادا داشته باش ... برای مخارج دیگه زیاد به خودت سخت نگیر و دو دو تا چهار تا نکن.
نذار ازت سواستفاده بشه اما تو نیکی می کن و در دجله انداز ...
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)