سلام
مبلغ درآمدتون رو به کسی نگید. پنهان کنید. اگر قبلا گفته اید افزایش های احتمالی رو نگید. فیش حقوق تون رو هم اصلا منزل نیاورید. کلا کاری نکنید، اطلاعاتی ندید که توقعاتی ایجاد بشه و شما نتونید یا براتون سختی داشته باشه انجام بدید.
شما اون پس اندازتون رو حتما برای آینده تون حفظ کنید.
چرا هزینه عینک آفتابی دادید؟ دلیل پزشکی داشت یا ...؟ اگر غیر ضروری بوده نبایستی همچین خریدی می کردید. از لباس و ظاهرتون کم نگذارید. نمیگم زیادی خرج کنید ولی آراسته باشید. شما باید ازدواج کنید و ظاهر شما برای این امر مهم است.
اگر جهیزیه ندارید یا کامل نیست حتما به اون 50% نیاز پیدا خواهید کرد. همینطور برای مخارج پزشکی پیش بینی نشده و غیره. به دقت ازش مراقبت کنید.
مخارج ضروری مانند درمان رو اگر خانواده نیاز داشته باشند شما در حد توان تان کمک کنید ولی مخارجی مانند تلفن، آب، برق، شارژ، خوراک، لباس و ... به شما مربوط نیست. کلا در مواردی که خانواده دچار مضیقه و سختی میشند در حد توان کمک کنید، همین کافی است. شما که سرپرست خانواده نیستید.
انشاا... مشکل پدرتان هم برطرف بشه.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)