زندگی لووس بازی و بهونه بچه گانه گرفتن نیست.
شوهرت صبح تا شب میره سرکار و زحمت میکشه بعد صبح میخوابی و یه صبحونه بهش نمیدی!!!
بجای توجه به همسرت همش سرت توی گوشی موبایله!!!
بی چاره شوهرت که تحقیرش میکنی بخاطر بیمازستان دولتی!!!
مگه کی هستی که به خودت حق میدی شوهرتو تحقیر کنی
زندگی مزخرفات توی بعضی کانال های تلگرام و ماهواره نیست.
سرتاپای کارات ایراده
شوهرت کم حرفه یا پول نداشته و... اینا را به رخش نکش و شما بهترین رفتار را داشته باش
همین شوهری که اینقدر ازش شاکی هستی نباشه دنیا بسرت خراب میشه و اگرم قبول نداشته باشی از عدم اگاهیته








علاقه مندی ها (Bookmarks)