سلام عزیزم
منم مشکل مشابه شما رو دارم
خیلی از خودم انتقاد میکنم و سرزنش میکنم داعما به این فکر میکنم چرا این اشتباه رو کردم یا چرا فلان حرف رو گفتم و باعث میشع چون از خودم راضی نیستم دلم بگیره و داعما انتظار محبت از شوهرم داشته باشم و بهش وابسته و آویزان باشم
خواهش میکنم اگر راهکاری پیدا کردی بع منم بگو
ریشه مشکلات من دوران کودکی و نوجوانیم هستش
منم موندم چیکار کنم چون روحیه مبارزه و انرژی ساختن زندگی ام رو از دست دادم و افسردگی و دل مردگی گرفتم