به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 آبان 97 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1395-7-29
    نوشته ها
    594
    امتیاز
    9,965
    سطح
    66
    Points: 9,965, Level: 66
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    646

    تشکرشده 951 در 409 پست

    Rep Power
    116
    Array
    (احتمال ضعیف) احتمال نیاز به محبت خیلی کمه. اگر صرفا نیاز به محبت بود (و ایشون نجابت داشتند) حداقل برای اون لحظه ولو موقت به خودشون می آمدند و با شما برخورد می کردند یا خودشون اتاق رو ترک می کردند. دیگه لمس کردن های مکرر، عشوه گری در همان موقع و روزهای بعد یعنی چی؟
    ]احتمال قوی) بیشتر به نظر میاد ایشون داره شما رو تشنه تر و قیمت خودشون رو بالا می بره.
    تشخصیص این دو نیاز به دانستن جزئیاتی داره. ولی بعضی چیزها رو "شاید" بشه حدس زد.
    * مقایسه وضعیت مالی شما و خانواده تان با ایشان
    * موقعیت شغلی شما و ایشان
    * موقعیت اجتماعی شما و خانواده تان و ایشان
    * هر چیز دیگری که احتمال بشه داد ایشون بتونند از شما باج گیری کنند یا به خاطر آن بخواهند با شما باشند.
    * شما ازنظر ظاهری وضعیت خاصی دارید؟ ایشون چطور؟ همسر ایشان چطور؟
    * مشکل شون با همسرشون چی است؟ چقدر راست یا درست میگه؟
    ...

    * همکاران آقا و خانم متوجه رفتارهای ایشون و شما شده اند؟ کنایه ها و اخطارهائی داده اند؟
    .
    .
    .

    درهرحال این رابطه به شدت خطرناکه و اگر همچنان همکار و مجاور هم بمانید بعید می دونم بتونید خودتون رو بیرون بکشید و نلغزید. در واقع احتمال قوی میدم بلغزید.
    * ایشون ار هیچ عشوه و حتی تحریک بدنی ابا ندارند
    * شما هنوز به ابشون تمایل دارید. همین که میگید شاید احساس نیاز به محبت دارند مطلب رو نشون میده. غیر از این بود توجهی به ایشون نشون نمی دادید و فراموش شون می کردید. اینجا پست هم نمی گذاشتید. شاید بگید "برای رهایی از این درگیری عاطفی" پست گذاشتم. خب به نظر من همین "درگیری عاطفی" اسم دیگه اش "دوست داشتن" و "فکر کردن مدام" به ایشون است.
    اگر هیچ عامل دیگه ای رو هم درنظر نگیریم حملات قوی ایشون و دفاع باز (صفر) اگر نگیم اشتیاق پنهان و سرکوب شده شما بالاخره منجر به فاجعه میشه.

    مگر اینکه
    * ایشون شما رو رها کنه
    * شما از ایشون بیزار بشید یا حداقل بهشون سرد بشید
    * کلا همدیگر رو نبینید

    شما الان مانند حشره ای در دام عنکبوت هستید.

    مراقب باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید Ye_Doost تشکرکرده اند .

    Quality (شنبه 08 مهر 96), زندگی خوب (یکشنبه 09 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.