سلام نازنین
به نظر من تو دختر قوی و شجاعی هستی، خوشحالم که حرفات رو بهش زدی و غرور امروزت رو بغض فردات نکردی، نازنین من یه پسرم که از این چیزا واسه خودم یا اطرافیانم اتفاق افتاده،مطمعن باش و بپذیر که اون پسر دوست نداره
میخام بگم که خودتو سرکوب نکن با دوستات سر این احساست صحبت کن، درد و دل کن، خودت خالی کن، حتی همینجا بنویس، از خوبی ها و بدی هاش و احساساتت، مطمعن باش می گذره
برو جلو تو زندگیت، عملا برو جلو! نه اینکه صرفا تو ذهنت بازی کنی با خیالات، تلاش نکن فراموشش کنی! رها کن! و به کارهایی که دوست داری وارد شو، زندگیت رو جهت دار کن، لذت ببر از زندگیت از لحظه لحظش، ابعاد مختلف زندگیت رو پرورش بده اونجور که میخای
زندگی خیلی بالا و پایین داره تو جزیی از هستی خداوندی، به خودت اعتماد کن، خودت باور داشته باش به خدا اعتماد کن، مطمعن باش کل به جزعش آسیبی نمیزنه، مطمعن باش هر چالش و اتفاقی فرصتی برای رشد، هر چالشی موقعیتی که از یکنواختی و تکرار رها بشی و فراتر بری، فقط اعتماد کن
بپذیر، با سرور و جهت دار زندگی کن و صبور باش
سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل
بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران
موفق باشی و شادکام








علاقه مندی ها (Bookmarks)