سلام شاپرک جان
خوشحالم که داری بیشتر مینویسی ، خب با این پست اتون مشخص شد که روزای خوب و خاطرات خوبم کم نداشتین ها.. خیلی خوبه که ادم بنویسه و حرف بزنه .. چون تو نوشتن و حرف زدن چه برای خودت و چه وقتی داری مشاوره می گیری کمک میکنه تا راه حل ها رو پیدا کنی.. مطمنم اگه اراده کنی همه چی حل میشه.. اولین قدم اینه از دنیای مجازی فاصله بگیری و وقت ات رو بزاری که به خودت برسی ، مثلا از دوستی یا خواهری ، آشنایی کمک بگیری که هفته ای سه جلسه یک ساعت و نیمه بری باشگاه و بچه رو کسی نگه داره براتون.. و این که برای شوهرت صبحانه درست کنی و با روی خوش بدرقه اش کنی و یا وقتی اومد براش شربت درست کنی .. یه ارایش ملایم داشته باشی و لباس های خوشگل بپوشی .. برای دخترت کتاب قصه بخونی یا براش اهنگ بزاری .. با تمام وجودت سعی کن شاد باشی... با خدا ارتباط ات رو قوی کنی.. نماز و قران و گاهی ذکر بگی.. و همه این کارا فقط و فقط به خاطر دل خودت انجام بدی بی هیچ انتظاری.. مطمن باش دنیات عوض میشه.. رفتارهای شوهرت عالی میشه و .... ... اینا شاید به نوشتن ساده بیاد ولی اگه بخوای عمل کردن بهش هم ساده هست.. من که خارج از گود زندگی شما هستم خیلی قشنگی ها دارم مبینم تو زندگی شما .. امیدوارم خودت هم بتونی ببینی