سلام
چند وقت پيش اگه يادتون باشه من اين سوال رو جواب دادمولي الان بعد از گذشت 2 يا 3 ماه آمدم يه جواب ديگه بدم.اگه اجازه هست
من شوهرم رو از صميم قلب دوست دارم چون اين منم كه سرا پا اشتباهم اگه رفتاري از شوهر من سر زده به خاطر نوع برخورد من بوده متاسفانه اين من بودم كه زندگيم رو از ابتدا خراب كردم.
اگه زمان به عقب برگرده هيچ كسي رو غير از شوهرم انتخاب نميكنم ولي با يه ديد ديگه زندگيم رو شروع ميكنم . و ميدونم شوهرم اونقدر بزرگوار هست كه من رو با همه بديهام دوست داره ومطمئنم كه اون هم من رو انتخاب ميكنه.
شاد باشيد![]()








ولي الان بعد از گذشت 2 يا 3 ماه آمدم يه جواب ديگه بدم.اگه اجازه هست


پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)