به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 خرداد 97 [ 23:00]
    تاریخ عضویت
    1396-6-31
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,324
    سطح
    20
    Points: 1,324, Level: 20
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    221

    تشکرشده 40 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اصلا عجله نکن برای ازدواج. درسته که خیلی قصد ازدواج داری و حق هم داری. اما به خاطرش عجله نکن که زودتر همینی که هست رو بش برسی تموم شه بره. بحث یه عمر زندگیه. تنها موندن بیشتر می ارزه به متاهل شدن با کسی که اونی نیست که باید. و یا حتی طلاق
    ضمنا اگه تو یه شهر دیگه ست ، احتمالا اینطوریه که بعضی وقتا میاد شهر تو یا تو میری شهر اون. بنابراین ارتباطتون خیلی مختصره و زیاد نیست. یه دوستی داشتم تقریبا همینطور بود؛ دانشجوی شهر دیگه ای بود و پسره شهر دیگه. بعد دو ماه دیگه با چیزایی که تو این مدت تو چندباری که همو دیدن ازش فهمید فکر کرد دیگه حله. بعد عقد تازه فهمید با چه کسی وصلت کرده و کار از کار گذشته بود
    وقتی این از حالا انقد راحت کاراشو توجیه میکنه و حاضر نیست کوچکترین تغییری بکنه، از کجا معلوم پس فردا که رسمی شدید چهره ی واقعیش رو نشون نده و بعدم راحت بگه همینه که هست. اصلا همین که فاصله ی جغرافیاییتون بیشتره و در یک شهر نیستین خیلی مهمه و زمان اشناییتون رو باید بیشتر کنه. شاید 4 ماه برای کسانی که تو یه شهر هستن و ارتباط زیادی هم با هم دارن زمان کافی باشه، ولی با شرایط شما نه.
    من خودم مجردم و کم سن تر از شما هم هستم ولی مطمئنم به موقعش اونی که باید میاد. بدون این که بخوای با چنگ و دندون اینی که الان هست رو نگه داری. نگران نباش اگه انقد تا الان خواستگار داشتی و چنین موقعیت خوبی داری، اگه این نشد حتما گزینه ی بهتری منتظرته

  2. کاربر روبرو از پست مفید nazaninIT تشکرکرده است .

    عسل28 (چهارشنبه 05 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دارم میترکم از حسودی شوهرم تو مهمونی مامانشو بوسید ،دارم میمیرم کممممک
    توسط E_Aysan در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 فروردین 95, 11:20
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 94, 10:21
  3. شوهرم دائم با دخترا چت میکنه و تو سایتای ناجور میره چیکار کنم
    توسط فاطمه-61 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 آبان 93, 20:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.