وشاید اینکه یک ذهنیت منفی توی من ریشه کرده و اون اینه که برای همه چیز دیر شده زمان رفته خیلی چیزا رو از دست دادی
این جمله برای چندروز پیشه
من این چندروز سعی کردم فکر مثبت داشته باشم و دوسه تا هدف قابل دسترس برای خودم انتخاب کردم
مثلا ییکیش اینکه تا 6ماه اینده از پروژه م دفاع کنم و درسا رو هم نیفتم
اما من به طور کامل میلم رو به درس خوندن از دست دادم
حتی ایمیل استادم رو جواب نمیدم.هیچ میلی ندارم چه زود از خواب بیدار بشم چه دیر کری مبت نمیکنم.توفکر تقسیم کردن کارهم هستم ولی اصلا دست ودلم به هیچکاری نمیره.نمیدونم باید چکار کنم من 12سال باعلاقه درس نخوندم که وضعیتم این بشه.لطفا راهنماییم کنید
- - - Updated - - -
انگیزه میل و حوصله چیزی رو ندارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)