به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 شهریور 96 [ 10:59]
    تاریخ عضویت
    1396-6-06
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    316
    سطح
    6
    Points: 316, Level: 6
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 8 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون اقای باغبان از حرفای خوبتون

    ولی امروز خیلی خیلی خیلی خیلی کم به خودم فکر کردم و به مشکلات خودم از جنبه دیگه ای رسیدم
    من تصوراتم،افکارم،خیالاتم،ذه نیاتم،برداشت هام عقیده هام دچار تغییر بد و تحریف و منفی شده.من جدای اینکه میخوام همیشه بشینم و فکرکنم مرتبا فکرمنفی میکنم دلشوره منفی میزنم انتظار اتفاقات بد دارم.مثلا تاچندسال پیش میگفتم خب اگه چیزی بخواد از دست بره دست من نیست واون چیزی که موندنیه خودش میمونه اما الان دلشوره هام تمام منفیه و دیگه مثل قبل خوشبین نیستم که بدبین شدم واعتقادات مثبتم رو از دست دادم عتماد به نفس یا عزت نفسم رو از دست دادم.کسی باهام بدرفتار میکن احساس حقارت کنم خوب هم رفتار کنه میگم حتما میدونه چقدر بدبختم و به خاطر فلان موضوعه.جریان اتفاقات بد هم که برام میفته که البته شاید نتیجه همچین ذهنیاتیه نمیزاره کمی سمت اتفاقات خوب برم و ارامش بگیرم.
    من واقعا نمیفهمم چه مشکلی دارم که اینقدر به گفته شما کمالگرایی منفی دارم و دست به هیچکاری نمیزنم و وقتی هم کاری میکنم یا انتظار کم از خودم دارم یا خیلی کیفیت نتیجه پایین میشه و باز از همه چیز عقب میفتم.اینکه ناامید هستم رو هم نمیدونم چطوری باید از بین ببرمش

    الان هنوز نتونستم به خودم بگم میخوای چیکار کنی و به جوابی برسم پس فعلا مشغول میمونم تا جواب پیدا کنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید ff25 تشکرکرده است .

    باغبان (سه شنبه 28 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.